Reklamcje

Reklamacje
Wszystkie nasze wyroby to gwarancja najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Twoich potrzeb: wymienimy je lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.

Jeżeli chcesz zareklamować otrzymany produkt:
1. Odeślij go nam przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.*
2. Możesz użyć do tego celu formularza reklamacji. Adres do wysyłki: Bio Produkty Polska s.c., ul. Gospodarska 7, 61-313 Poznań
3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
5. Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru.

Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi konsultanci w godzinach 9-16 pod numerem telefonu:
tel.: +48 61 670 77 17, faks: +48 61 641 99 30, e-mail: info@bio-produkty.pl

Szybki kontakt
Zadzwoń lub napisz:
tel.: +48 61 670 77 17
faks: +48 61 641 99 30
e-mail: sklep@bio-produkty.pl

Pracujemy:
pon. - pt. 9.00 - 15.00
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.