Reklamcje
Reklamacje
Wszystkie nasze wyroby to gwarancja najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Twoich potrzeb: wymienimy je lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.
Jeżeli chcesz zareklamować otrzymany produkt:
1. Odeślij go nam przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.*
2. Możesz użyć do tego celu formularza reklamacji. Adres do wysyłki: Bio Produkty Polska s.c., ul. Gospodarska 7, 61-313 Poznań
3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
5. Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru.
Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi konsultanci w godzinach 9-16 pod numerem telefonu:
tel.: +48 61 670 77 17, faks: +48 61 641 99 30, e-mail: info@bio-produkty.pl